Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2007-03-12

trött, ledsen, huvudvärk

 
Jag är trött och sömnig.
Räknade ihop mina kommande utgifter (om ca 1 vecka) och hamnade på minus igen. När ska jag få råd med mat igen? Och ännu viktigare - skapar-material!!?! Jag har ju trots allt lite ris, pasta, matvete, mm, så jag lär ju inte helt svälta ihjäl.
Glömde förlänga boklån oxå, så det blir skuld på det oxå.
Väntat på att "nån" skulle visa sig så jag kunde ta ett foto o visa min kontaktperson, men har inte lyckats. Jag fick huvudvärk av koncentrationen av mina försök.
Måste på terapi i morgon. Sen ska jag hem o deppa vidare, eller nåt. Kanske bort till biblan med de försenade böckerna oxå. *suckar*
Inte nog med att jag försatt mig i en situation jag inte klarar av, jag klantar till det ännu mer för mig oxå.

Jag fattar inte hur saker o ting ska lösa sig, förrän nästa år. Det gör mig inte glad att lösningen ser ut att vara så avlägsen.
:(

/Polarsken