Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2007-03-01

musiken idag

 
Alltså, anledningen till att jag haft en musikinriktad dag - som jag skrev i min låtsasblog på MySpace - är att jag haft mer hemmatid för mig själv idag. :)

Det jag gjorde med cernitlera tog en äckligt lång tid o lyckades knappt, så jag är väldigt glad att det är avklarat nu.

Jag saknar Solvind lite grand, o Katja hade högt blodtryck o näsblod idag, o jobbar natt i natt.

Min syrra hade med sig massa mat hem - och ÖL som blev KALL :) - så vi har sett på PokerFejs (inte min typ av program, men jag hade inte heller nåt speciellt emot det) och ätit tacos. Jag har inte ätit färdigt, för en normal måltid mat för andra människor har kommit att bli vad jag äter på ca 2 dygn, så jag får ta det lite lugnt. Men jag ska äta klart, för nån gång måste jag ändå få ordning på mina ätstörningar, även om de till största del är en ekonomisk fråga.
Och för att det finns choklad, och jag har känt för det ett tag nu.
 
Egentligen vill jag skriva mycket mer, men jag har flytande  tankar och jag tror min syrra vill ha datorn, så jag kan inte uttrycka mig på ett sätt jag tror jag SJÄLV kommer att förstå om någon dag, så jag kan lika väl låta bli o skriva i pappersdagbok om jag får en aning klarare tankar.

Ha överseende med mina eventuella stav- och skrivfel, för jag pallar inte korr-läsa detta ändå så.

Om nån verkligen läser detta, var snäll o skriv en kommentar, typ "Hej jag läste".
 
Kram!
/Polarsken

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home