Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2007-02-14

seg o tom

jag är som en ballong - seg o tom

äsch, jag vet inte
det är tomt som om jag tagit atarax för en halvtimme sen, eller nåt i den stilen. Missförstå mig inte, det är skönt, så det är inte som att jag klagar, men det är inte ett vidare produktivt tillstånd, detta heller. Men det verkar mindre destruktivt än att vara i en ständig malström av stress o ångest. Jag gillar det, men inte odelat.
 
Enligt vad jag hittat i litteratur från de som avgör grundtolkningarna inom Samhörigheten, litteratur som Osen (1 av de 3) uppmanade mig att läsa, så kan jag inte bli utesluten. Men så konstigt som min hjärna fungerar så är det ju inte säkert att jag förstått det rätt, trots att det står så ord för ord. Nåja, jag vet med största sannolikhet hur det blivit inom tio timmar. Alfred ska hämta mig om ca 6 timmar.
 
Jag tänker ringa ex:et strax o se om han mår bra nog att ge mig lite tips till förbättringar på datorn. Kanske inom en halvtimme, Saga slutar skolan om några minuter, vill inte störa dem mitt i hämtning/hemkomst o lunch.
 
/Polarsken