Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2007-03-24

puss-gullet!

 
Jag har pratat i ca tre minuter med puss-gullet Saga! :D Jag gjorde det omkring kl 1 på dagen igår (fredag).

I torsdags kväll var jag så ledsen, o bara grät o grät o grät, o kollade gamla foton, som om hon var död, eller nåt.
Jag var så ledsen för allt jag gjorde fel o elakt när jag var sjuk utan medicin. Saknade henne så otroligt mycket. Ville ha henne hos mig, o gosa henne, gå en promenad med henne i naturen...

Så pratade hon glatt med mig i några minuter, o när jag frågat henne om hon hade saknat mig lite sa hon att hon hade saknat mig mycket!

Ida pratade jag inte med för hon var inte hämtad från skolan ännu. Jag saknar henne lite oxå, men det är inte så akut som det var med Saga, för Ida pratar jag ändå med så ofta och så länge. Men nu var det lite väl länge sen, så i morgon, dvs under dagtid idag, Lördag, ska jag ringa o prata med henne oxå.
 
En sak till under dagtid - Tomas Andersson Wij ska va på Tracks i P3 med låten Evighet. Rösta! :) Det ska jag!
 
Om jag kunde förlåta mig själv lika lätt och villigt som jag förlåter de flesta för det mesta så hade mitt psyke inte varit så ansträngt, o mitt hjärta inte så förtvivlat.
 
/Polarsken