Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-11

äter

Var ute och handlade och äter varma mackor. Den billiga osten jag köpte på Netto köper jag nog inte fler gånger. Den blir smulig när man frusit in den, och den är inte så jättebra på varma mackor heller - det blir en hinna ovanpå det smälta, och den hinnan är inte så god. Men mackorna blev goda under hinnan i alla fall!
Är på aningen bättre humör.
Väntar på Disneydags och renskriver ett brev.
Tror KK1 är lite stött för att jag inte sa hejdå på Skype igår, bara stängde ner. Men jag pallade inte, och det har jag sagt till honom.
KK (=KnullKompis, ifall att någon mot förmodan behöver ett förtydligande) låter lite... jag vet inte... "rått", kanske. Kanske man skulle använda förkortningen VSSP istället? Vänligt Sinnad Sex-Partner. Njae, det får nog fortsätta vara KK.

/Polarsken