Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-11

pissig dag

Har en pissig dag idag.
Sov länge. Vägrar svara i telefon. Stängde av mobiltelefonen. Nu har jag den på, men ljudlös.
Måste dra på mig lite kläder och gå ut för att handla.
Vill bara be allt och alla att fara åt Helvete, å så tror jag inte ens på ett Helvete. Inte utöver det som utgör vår vardagssituation. Döden leder inte till himmel eller helvete - döden är en befrielse. Men jag tänker inte bli befriad idag, jag tänker köpa mjölk och formfranska, och kanske en falukorv, och göra varma mackor som smakar pizza.
Kanske köper leverpastej oxå, har haft en sjuk längtan efter det i en vecka ungefär. Måste kolla hur lite pengar jag har kvar först bara.

Stick å brinn!! (NÄ! Inte Du, SolVind!)

/Polarsken