Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-09

bakad potatis

Mailat med Pål. Fått ett nytt foto. Han ser äldre ut än senast, och lite alkoholism-plufsig. Men inte så det stör. :) Och hans solbränna var snygg! :)
Har inte gjort vid hans hemsida ännu. Just nu är jag bara aktiv med alla mina egna ställen, hans och en till sida, men ibland är det fler.
Jag orkade inte gå på lillmöte i samhörigheten idag. Har mängder med spirituella, emotionella, principiella och existensiella problem, och idag var det en tillräckligt positiv dag för att få en del gjort tillsammans med Harald, men jag orkar inte spela roller aktivt. Känner mig pressad, som om jag snart skulle "flippa ur" om jag hamnade i en konstig situation. Det verkade inte lämpligt att utsätta gamlingarna i den lokala lillgruppen för min instabilitet.
Har ätit en bakad potatis, den andra var ful inuti, och nu ska jag ta de 2 sista ur ugnen och äta dem.
Ida ringde och jag snackade med både henne och Saga, men nu kan jag äta vidare.
Skriver nog mer senare. :)

/Polarsken