Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-07

Inaktiv tisdag

Jag tog lång sovmorgon, vet inte ens hur lång. Klockan var antingen strax efter tio eller strax efter elva när jag gick upp.
Har inte fått något gjort.
Väntar på uppdateringsinfo från Pål.
Vad jag BÖR göra idag:

  • Rensa kylskåpet på gammal mat
  • Diska
  • Tina kyckling
  • Tillaga kycklingen
  • Slänga sopor
  • Baka bröd - hårt bröd i första hand, gärna testa nåt sött knäcke, i stil med kanelknäcke

Vad jag HAR gjort:

  • Tagit min medicin
  • Ätit frukost
  • Mailat en psykologisk fråga till Bobbo - inget svar ännu

Alltså, inte mycket gjort för att vara tjugo i tre på eftermiddagen.
Jag har faktiskt haft en och annan fundering på vem jag är och vad jag vill i livet, hur jag kan bli en ärlig människa som står för vem och vad jag är.

Tror att jag fick en trojansk häst på datorn oxå. Får nog ta ett allvarligt ryck med att spara ner allt på CDs, eller ställen på nätet där man kan lagra filer. så att jag tveklöst kan formatera om hårddisken "när som helst".

*suckar lite*
Får väl publicera detta inlägget och ta itu med disken.