Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-07

självbeundran?

Jag blev nöjd med fotot jag har i profilerna. För tillfället, åtminstone.
Jag har kommit bort från att regelbundet skriva, sen psykvistelsen i december, bristen på dator och internettillgång.
Jag är så förvirrad på många plan. Förvirrad, rastlös, tankfull och - Hör & Häpna - FRUSEN!!
I eftermiddags när jag var på biblan hörde jag någon säga nåt om kyla på omkring -20-25 °C i morse. Inte vet jag om det kan stämma, men det känns bra på nåt vis att tro på det, för då är inte min frusenhet ovanlig för mig.
Jag gillar profilfotot (solarized) så mycket att jag vill skicka det till "alla". Men det får väl räcka med mig och SolVind. :)
Nu överväger jag på allvar att avsluta mitt datoranvändande för idag (egentligen för igår, Måndag, givetvis) och sova tills jag vaknar av mig själv.
Min mage vill inte må så bra som jag vill att den ska, den vill ha gröt, tror jag. Men det får bli till frukost.
Puss & godnatt!