Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-09

fm med mail

Bobbo har svarat, jag har skrivit igen, vilket han oxå svarat på, och det mailet från honom har jag i min tur svarat på, och väntar på hans svar.
Förvirrat? Säkert, men så är det i det här som föreställer mitt liv.

Jag väntar oxå på att Harald ska höra av sig ang. om vi kan träffas i Samhället och hämta saker från ex:ets lgh, eller om vi ska träffas hos mig. Jag måste ju veta vilket, så att jag kan ta bussen till Samhället om det blir det alternativet, och det är mindre än en timme tills jag i så fall måste gå till bussen. Jag tänker förbereda mig för att åka iväg medan jag väntar på svar. Det innebär att jag måste in i duschen nu, och sen äta frukost och borsta tänderna om jag hinner. Det bör gå att hinna med allt. :)

/Polarsken