Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-03-07

Lite aktivare

Jag är inte riktigt klar med disken ännu, men så var det ju sen i torsdags oxå... Jag diskar visst bara när Ida och Saga ska hit... Måste ändra på det. Och börja äta ordentligt. Och motionera genom att gå promenader regelbundet. Men just nu känns det som tungt att skapa nya rutiner, eller återskapa gamla rutiner, antar jag blir mer korrekt.
Snackade lite med Pål på Skype, skickade även 2 foton på när jag suger av KK1 och ett han tog på mig när han knullar mig.
Fotona påminner mig om att jag måste köpa ny rakhyvel eller åtminstone nya blad. Men jag vill ha en ny hyvel. Så jag kanske går ut en kort runda idag ändå. Sen tyckte Pål jag skulle skicka fler, men då sa jag till honom att om han vill ha fler foton får han komma hit, "posera" tillsammans med mig och ta fotona själv. Men jag antar att jag kanske skickar fler ändå, senare. Är nog lite exhibitionistisk. :)
Vill ha fler mail från SolVind. Svarade på ett, men tror hon hann gå offline innan hon såg att jag svarat. Min mobbe ligger på laddning så jag tänker inte SMS:a henne och be henne gå online.
Har inte fått något mail från Bobbo ännu. Han kanske inte jobbat idag.
Lyssnar på webbradio - NRJ.

/Polarsken