Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-04-02

min längtan är en svaghet

Jag vill bli älskad och älska någon.
Jag vill bli bortskämd med uppmärksamhet, ömhet, närhet och sånt som kostar pengar.
Om jag ska dela ett hem med någon vill jag att vi kan ha bra möbler, äta nyttig mat mm, sånt som kostar pengar. Och jag har inte mycket av den varan. Inte just nu, åtminstone.
Jag vill bli uppvaktad.
Få intressanta brev, blommogram, bli tagen ut på middag, bio - sånt som rika människor gör.
Och att det fortsätter efter vi gift oss.
Han får inte ha barn, men ska vara snäll mot Saga och Ida, utan att vara fjäskig och inställsam. Tyvärr har jag väldigt svårt att tänka mig att de kommer att kunna tycka om någon ny man i mitt liv.
Jag vet inte hur jag kommer att vara när jag blivit frisk.
Jag hoppas min kreativitet och konstnärlighet blir kvar, men att jag når in till mina känslor och kan hantera dem konstruktivt.
Så, jag vill bli frisk så jag kan älska.
Om någon älskar mig som jag är så kommer de kanske inte att älska den friska mig, som jag inte ens vet hur hon kommer att vara.
Att vi ska tillhöra Samhörigheten båda två är en självklarhet.
Sex vet jag inte hur jag ser på. Jag tror att jag vill att vår vardag ska vara som ett långt förspel som får sina fullständiga utlopp några gånger i veckan, ibland mer ibland lagom.
Men inget trist sex, gärna både leksaker, ögonbindlar, annan uppbindning, lätt spanking oxh sånt. Överraskningar, olika platser. I naturen... Kanske på offentliga platser, men inte opassande.

Tja, det var lite som jag längtar efter nu.
Min svaghets-bikt..

/Polarsken

2 Comments:

  • At 17:42, Blogger Nexus23 said…

    Du kanske skall satsa pa att bli overaskad istallet...

    Hur hittade du min blog?

     
  • At 18:56, Blogger polarsken said…

    Bli överraskad i vilket avseende?

    Hittade din blogg genom "Next Blogg"-knappen uppe i högra hörnet.

     

Skicka en kommentar

<< Home