Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-04-02

söndag 2:a april

Jag har inte orkat och fått ro i mig till att skriva.
Jag sov rätt bra i natt, men har inte sovit väldigt bra tidigare i veckan.
Solvind har tömt och flyttstädat sin gamla lägenhet, och fick godkänt på flyttstädningen. :)
Jag tror jag bör gå till doktorn, för jag har ont i ryggslutet, och jag tror det är mina njurar som gör ont. Jag dricker för lite vatten, och om jag inte tänker på det så går jag på toan ca 3 ggr/dygn, vilket kanske är lite. Så jag försöker ändra på det, genom att tänka på att dricka mer vatten och gå oftare. Men har jag fortfarande ont på onsdag ringer jag nog vårdcentralen.

Tidigare har jag haft Ida och Saga på onsdagar, men i fortsättningen ska jag ha dem på fredagseftermiddagar.

Äsch, jag vet inte nåt intressant att skriva om. Vill hellre fortsätta göra kort, stickers och andra konsthobby-projet, och skriva brev respektive de kort jag gör. :)

Kram!
/Polarsken