Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-04-10

pengalån

Ex:et har sagt jag får låna pengar av honom, men jag tror jag ska fråga mamma först, för det känns sottigt att både ex:et & hans flickvän/min kompis har pengar kvar, och inte jag. Nedrans borderline!! Eller vad det nu är som är orsaken till min urusla förmåga att planera min ekonomi. Min impulsivitet har säkert en del med det att göra, och att impulsiviteten är så pass okontrollerad som den är hänger ihop med personlighetsstörningen.
Och jag får inte pengar förrän den 19:e, så jag lär behöva låna. När jag får pengar den 19:e ska jag kanske testa min gamla metod, med att portionera ut pengar i olika kuvert för varje vecka, och se om det fungerar bättre.
Rädisorna har börjat gro, så snart har jag nån färsk grönsak åtminstone.

/Polarsken