Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-06-15

varm väntan

Det är varmt.
Var och handlade med Harald. Mat, 2 liggunderlägg, 1 sovsäck och en picknickfilt och lite annat. Tält hade de inga kvar. Sen var vi en stund på marknaden i Byn. Hemkokta karameller och smyckeinspiration, bl a gles pärlmössa med långa pärlsträngar/-fransar i nacken och sidorna och korta pärlsträngar/-fransar i luggen (ångrar jag inte köpte) och halsband/armband.
Bokstudie - 8 st, och trevligt som vanligt, men jag var lite trött å seg.
Törstig, och gick och köpte läsk, juice och en glass (Twister!).
Saknar kommunikation med Solvind och Pål.
Hoppas jag snart får de varor jag beställt från CreativCompany och Panduro. Även det jag beställt från Jotex och Josefssons.

/Polarsken