Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-06-03

inget vidare

Jag mår inget vidare. Fysiskt hängig som om jag skulle svimma. Men jag ska på möte och sen till Katja & Alfred, för avskedsfesten för Peppe som skall följa med en familj till Ghana över sommaren.
Nån ringde på för en stund sen, men jag var inte klädd för att öppna, så jag struntade i det.
Jag fick hobbymaterialet från CreativCompany igår, men blev lite besviken. Bandet av mockaimmitation är inte så hållbart, smyckelåsen ser ut att vara slarvigt gjorda, några av berlockerna var trasiga (färgen hade släppt), å andra sidan hade jag fått fler än det skulle vara, så jag fick så många hela som jag skulle få. Läderfästena ser ut att vara skörare än jag hade tänkt mig.
Panduro har nog bättre kvalitet på vissa saker, och det kan oxå vara förklaringen till deras mycket högra priser.
Jag kommer att fortsätta beställa saker från CreativCompany, men antagligen kommer jag att vara mer selektiv ang. VAD jag köper VAR.

Jag vill sova.
Och jag vill gråta, men har ingen speciell anledning.
Det är lite påfrestande på humöret att må så här.

/Polarsken