Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-04-30

Stoooooora issuet SUGMÄRKE

Han är så pantad. Sugmärket. Om det är Hanna eller nån annan som gett honom det vet ju inte jag, och han är sur för att jag - när Ida & Saga inte visste var han var - sa att han kanske var hos Hanna eller någon annan flickvän.
Jag håller visserligen med om att jag inte har med det att göra om han har många flickvänner (och/eller pojkvänner?), och att barnen inte heller nödvändigtvis har med det att göra. Han sa att det är en vuxensak, och det kan jag väl hålla med om.
För säkerhets skull får jag nog ha det som standardsvar på det mesta barnen kan tänkas fråga, om det inte är om de kan få gå på toa eller få en glass.
"Det är en vuxensak som jag inte tänker berätta för dig."
Jag får ta och öva på det svaret lite mer, oavsett om jag talar med barn eller vuxna. Borde fungera rätt så begränsande som svar till en vuxen oxå. ;)
Lite omogen är jag nog allt ändå... :(

/Polarsken