Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-10-21

maaaaaaat

Jag är sugen på tillagad varm mat, så jag gick och handlade, och ska ha pommes med fiskpinnar, strimlad vitkål och majonnäs.
I morgon tar jag kanske ugnspannkaka med bacon och lingon.

Har en tanke att jag ska sortera och packa några kartonger, så jag kan spela spel på nätet med rent samvete.
Lika bra att sätta igång, antar jag. Hinner kanske få en del gjort medan ugnen värms upp och maten tillagas.
Ska försöka vara obarmhärtig i mitt val av vad som ska slängas eller hänga med i flytten.
Lika bra att sätta på playlistan "LiteEnergi". <em>"Jag é så het, så het, kan ingen svalka mig? Aldrig att jag klarar det här! Så het, så het - kan ingen svalka mig?"</em>

/<em>Polarsken</em>