Polarskens livsresa

Instabil personlighet. Intensiv och obeständig som ett polarsken. Ypperlig skönhet i ögonblicken, ofattbart fantastisk, kraftfull och magnifik.

2006-08-29

planer

Terapin idag var om planer för framtiden, typ.
Redan innan terapin hade jag lite stressade känslor för min kommande vinterdeppis, och att jag ska flytta gör mig inte mindre stressad.
Nu vill jag få ordning här så att även om jag går in i en deppis så är allt i ordning, och dels har jag det då redan städat om nån kommer, och dels är allting i så fall redan klart inför flytten, så att det inte blir extra jobbigt då.

Jag orkar inte.
Jag orkar inte ens vilja försöka orka att vilja göra något åt det.
Jag vill gå i ide i min säng, bygga en igloo av täcken, filtar, plädar,överkast och kuddar.
Jag är så trött, låg och ledsen.
Kan jag inte få sova 6-7 månader och vakna upp framåt våren igen?
Synd att jag mår så här när det är svalt nog att trivas med vädret.

Får se om jag kan göra nåt bra av torsdag.

/Polarsken